ابزارهای سئو برای فروشگاه اینترنتی
ضروری ترین ابزارهای سئو سایت 【21 ابزار رایگان + ایرانی】
یکی دیگر از نکات مهم در سئوی سایت فروشگاهی، نوشتن محتوا با طول مناسب است. به طور کلی قانون خاصی برای طول یک محتوا وجود ندارد، اما آمار نشان می دهد که وب سایت هایی با طول محتوای بیشتر، اصولا رتبه بهتری دارند. اما باید به این نکته هم توجه کنید که طول محتوا به موضوعی که در مورد آن می نویسید نیز بستگی دارد. اما این را هم باید در نظر بگیرید که نباید یک آدرس چندین کلمه کلیدی را در بربگیرد. برخی تا 7 کلمه را نیز مجاز می دانند، اما بهترین راه، استفاده کمتر همه کلمات کلیدی در یک صفحه است.
گوگل و سایر موتورهای جستجو، سایتهای با سرعت لود بالا را ترجیح میدهند و به آنها رتبه بهتری میدهند. همچنین، کاربرانی که مجبور به انتظار طولانی برای لود شدن یک صفحه باشند، احتمالاً سایت را ترک کرده و به دنبال گزینههای سریعتر میگردند. یک ابزار قدرتمند و رایگان است که به شما کمک میکند کلمات کلیدی مناسب برای کمپینهای تبلیغاتی گوگل ادز و همچنین تخمین حجم جستجو کلمات برای seoوبسایت خود پیدا کنید. حدود 40 درصد از ترافیک فروشگاههای آنلاین از طریق جستجوی ارگانیک حاصل میشود. برند “Warby Parker” با تمرکز بر کلمات کلیدی مرتبط با عینکهای خاص، توانست سهم بازار خود را افزایش دهد.
این ابزار دیتابیسی از اصطلاحات در اختیارتان قرار میدهید که از آن میتوانید برای بهبود رتبه سایت خود استفاده کنید. با توجه به اینکه بخش زیادی از ترافیک وب در دنیای امروز را دستگاههای موبایل تشکیل میدهند، طبیعی است که گوگل رسپانسیو بودن سایتها را یک عامل مهم در رتبهبندی آنها در نظر بگیرید. گوگل از طرفی احتمال ایندکس شدن سایتها را بر همین مبنا قرار میدهد. Google mobile friendly test یکی از ابزارهای رایگان سئو است که این شرکت در اختیار کاربران گذاشته است تا وضعیت سایت خود را برای نمایش روی دستگاههای موبایل و رسپانسیو بودنش بررسی کنند. برای استفاده از سرچ کنسول ابتدا باید سایت خود را در این ابزار ثبت کنید که برای آن میتوانید از مقاله ثبت سایت در سرچ کنسول کمک بگیرید. از طرفی یکی از مشکلاتی که افراد زمان استفاده از این ابزار رایگان تحلیل SEO دارند، درک خطاهایی است که در آن مشاهده میکنند و اینکه چطور باید آنها را رفع کنند.
شما هم میتوانید برحسب اولویت برای همه این کلمات محتوای مناسبی را تولید کنید. گوگل ریچ ریزالت از ابزارهای سئو است که با کمک آن میتوانیم نتایج بهترین جستجوها را در سایت یافته و مشاهده کنید که آیا همگی به درستی به مخاطبین نمایش داده میشوند یا خیر. محتوای یک فروشگاه اینترنتی به 3 بخش اصلی شامل محصولات، دستهبندیها و مقالات تقسیم میشود. در هریک از این بخشها امکاناتی اختصاصی برای مدیریت و بهبود محتوا طراحی کردهایم. بسیاری از این ابزارهایی که ارائه شده است، توسط سایتهای حرفهای مورد استفاده قرار میگیرند.
نوشتن برای موتورهای جستجو به معنای تنظیم متنهای بیمعنی، تزریق بیخاصیت کلمات کلیدی در متنها، ارائهی لینکهای بدون کاربرد، وادار کردن کاربران به کلیک و کارهایی از این دست بود. حذف ریدایرکتهای اضافه، صرفهجویی در بودجه خزش، بهینهسازی سرعت سایت، بهروزرسانی نقشه سایت، طراحی ساختار مناسب وبسایت و حذف محتواهای تکراری. وقتی خزیدن URL فعلی تمام شد، رباتها همین مراحل را برای URL بعدی که در صف خزش است، تکرار میکند. این صف ممکن است شامل URLهای جدید، بهروزرسانیشده یا URLهایی باشد که در گذشته گوگل آنها را خزیده و نیاز به بررسی دوباره توسط کراولرها (crawlers) دارد. اولویتبندی URLها بر اساس عواملی مانند اهمیت صفحه، لینکسازیهای داخلی، دادههای ساختاریافته و سایر سیگنالهای سئو انجام میشود.
از بزرگرین چالش هایی که در زمان سئو سایت فروشگاهی با آن مواجه می شویم، وجود صفحات شبیه به هم یا کنیبال است. (کنیبال چیست؟) در نتیجه اولین گام در سئو سایت فروشگاهی بر خلاف سایر وب سایت ها، بهینه کردن صفحات شبیه به هم برای سهولت ایندکس شدن آنها است. «تحقیق کلمات کلیدی» خودش یک موضوع جداگانه است که نیاز به ساعتها آموزش دارد. اما به طور خلاصه در این فرآیند، ما به کمک یکسری ابزارها کلماتی که برای مخاطبان علاقهمند به محصولاتمان جذاب است را پیدا میکنیم. بعد از اینهم برای هر کلمه یا هر دسته کلمه، یک صفحه ایجاد میکنیم تا در آینده با سئو کردنش، آن را در مقابل دید کاربران قرار داده و مخاطبان را به سایت جذب کنیم. جستجوی کلمات کلیدی یکی دیگر از مواردی است که باید بسیار دقیق به آن نگاه کرده و توجه کنیم.
شما محتوای خود را در شبکههای اجتماعی مختلف ثبت میکنید و چنانچه این شبکهها را به سایت خود متصل کرده باشید با کمک ابزار sheerseo قادر به تحلیل آن خواهید بود. در واقع این ابزار پیج شبکه اجتماعی شما و اتصال آن به سایت را بررسی کرده و تجزیه و تحلیل درستی انجام میدهد و آمار دقیقی در اختیارتان قرار میدهد. SEMrush این امکان را میدهد تا قدم اول در سئو نویسی را محکم و درست بردارید. این ابزار سئو سایت همانند ahrefss به شما در شناسایی لینک های ورودی و خروجی سئو کمک می کند. با کمک این ابزار بررسی سئو سایت می توانید انکرتکست ها، تعداد و نسبت لینک های فالو و نوفالو ، نحوه لینک سازی داخلی و خارجی سایت را بررسی کنید.
استفاده از این ابزار نیز بسیار ساده است و فقط باید آدرس سایت خود را در کادر مربوطه وارد کنید. سپس نتایجی در صفحات مختلف را مشاهده خواهید کرد و با بررسی دادهها از ایرادهای سایت خود مطلع خواهید شد. اگر روی دکمه how to fix نیز کلیک کنید، پیشنهادهایی برای رفع این مشکلات دریافت خواهید کرد. در سئو ویدیو و در هنگام استفاده از ویدیو نیز بایستی توضیحات مربوط به ویدیو و محصول را به طور کامل وارد نمایید. حجم ویدیوهایی که آپلود می کنید، کم باشد تا باعث افزایش سرعت باز شدن یا لود سایت تان نشوند.
همچنین این ابزار سئو گوگل به شما اطلاع میدهد که موتور جستجو به سایت شما دسترسی دارد و پس از آن اطلاعاتی را در اختیار شما، قرار میدهد. این اطلاعات به شما کمک میکند تا متوجه شوید گوگل چگونه سایت شما را میبیند و اینکه جهت افزایش سئو و بهینهسازی مطالب سایت، باید چه مواردی رعایت شود. در مقاله دیگر می توانید بیشتر با این ابزار آشنا شوید و برای آموزش گوگل سرچ کنسول مقاله ما به همین نام را بخوانید. ساختار مسطح سایت به شما کمک می کند تا در یک تجربه کاربری بهتر، رتبه بالاتری کسب کنید. شما می توانید ببینید که محصولات شما تنها چند کلیک با صفحه اصلی شما فاصله دارند و این امر باعث می شود خریداران به راحتی و به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستند، پیدا کنند.
استفاده از خدمات سئو وردپرس میتواند به شما کمک کند تا بهترین کلمات کلیدی را برای فروشگاه آنلاین خود شناسایی کنید. این خدمات به شما در انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای دستهبندی محصولات، توضیحات کالا و بهینهسازی صفحات محصول کمک خواهند کرد. یکی دیگر از نکات مهم در آموزش سئو سایت فروشگاهی، پنهان کردن محصولات ناموجود از دید کاربر است. فرض کنید وارد یک سایت فروشگاهی می شوید که بیش از 60 درصد محصولاتش ناموجود باشد؛ قطعا احساس بدی نسبت به این فروشگاه پیدا خواهید کرد. به همین دلیل ممکن است فروشگاه را ترک کرده و به سراغ فروشگاه دیگری بروید. زمانی که کاربران سایت شما را بدون انجام هیچ عملی ترک میکنند، نرخ پرش سایت افزایش پیدا می کند.
با کمک این ابزار سئو سایت می توانید سرعت سایت خود را بررسی کرده و در صورت وجود خطا با کمک راهکارهایی که ارائه می دهد، آن را رفع کنید. در محتوا افزایش سرعت فروشگاه وردپرسی با GTmetri به طور کامل استفاده از این ابزار را آموزش داده ایم. برای استفاده از این ابزار در ابتدا لازم است دامنه سایت خود را به سرچ کنسول معرفی کنید. گوگل لایت هاوس (Google Light House) یک ابزار رایگان تحلیل SEO است که برای بهینهسازی عملکرد سایت کاربران ساخته شده است. این ابزار متن باز عملکرد سایت شما، دسترسپذیری، سئوی آن و عوامل دیگر را بررسی خواهد کرد و گزارش میدهد چه بخشهایی را میتوانید اصلاح کنید و بهبود بخشید. Moz bar یکی دیگر از ابزارهای رایگان سئو است که پس از نصب آن میتوانید با ورود به یک سایت اطلاعاتی درباره اعتبار صفحه، نرخ اسپم و تعداد بک لینکهای آن داشته باشید.
به راحتی، با چند کلیک با قرار دادن کد سرچ کنسول در متن قالب، مراحل احراز هویت شما انجام و فروشگاه شما به سرچ کنسول وصل می شود. به کمک نشانه گذاری استاندارد رباتهای گوگل درک بهتری نسبت به صفحات سایت پیدا میکنند که در کسب رتبه در نتایج اهمیت بسیار بالایی دارد. در فروشگاه ساز شاپفا امکان ساخت نقشه سایت XML به صورت دستی و اتوماتیک برای شما وجود دارد تا مدیریت ایندکس و خزش صفحات را بهتر انجام دهید. با مشغول به کار شدن در هر یک از این مشاغل، میتوانید بهترین درآمدها را از شغلهای بسیار مناسبی به دست بیاورید. پس از نصب، این افزونه تمام لینکهای سایتتان را بررسی میکند و لینکهای شکسته یا خراب را گزارش میدهد.
به عنوان مثال کلماتی از قبیل غیر منطقی ، موثر ، مطالعه موردی(مورد پژوهشی) ، سریع ، اثبات شده ، جامع و معتبر. خب جواب واضح است؛ بدون داشتن برنامهریزی و یک نقشه راه دقیق، شما نه میدانید هدفتان چیست، نه حتی میدانید چطور و از چه مسیری باید به آن هدف برسید. پس استراتژی داشتن در سئو، کمکتان میکند مجموعه اقدامات و فعالتهایتان هدفمند جلو برود. اگر نحوه ثبت نام در این دو سایت را نمی دانید، پیشنهاد می کنیم، مطلب " ثبت فروشگاه در ایمالز " را مطالعه کنید. نصب رایگان و فعالسازی SSL، انجام تنظیمات آن برروی دامنه سایت و اطمینان از وضعیت اعتبار گواهی امنیتی در زمره خدمات شاپفاست.
این نکته را تقریباً همه پذیرفتهاند که بزرگترین و ارزانترین و معتبرترین مسیر ورود به یک سایت موتورهای جستجو هستند. کسی که از طریق کلیک کردن روی لینک در موتور جستجو وارد فضای آنلاین شما میشود، در مقایسه با کسی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفتهاید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینهی کمتری خواهد داشت. اگر چه به نظر نمیرسد تاکید بر اهمیت SEO چندان ضروری باشد، اما بد نیست مروری به برخی آمارهای منتشر شده درباره موتورهای جستجو داشته باشیم. بلکه هدف اصلی ما، آشنایی دوستان متممی با کلیات SEO و برخی از پایهایترین تکنیک های سئو است. تا هم بتوانند کارهای ساده و اولیهی سئو برای سایت یا وبلاگ خود را مدیریت کنند و هم در صورت علاقه، مسیری برای مطالعه و یادگیری بیشتر سئو پیش روی آنها ترسیم شود.
یکی از ابزارهای رایگان سئو که کمک میکند لینکهای شکسته سایت خود را پیدا کنید، افزونه Broken Link Checker است. در این بخش، ما ۵ اپلیکیشن و ابزار سئو برای فروشگاه های اینترنتی را پوشش می دهیم که می توانید از آنها برای افزایش رتبه سایت خود استفاده کنید. این ابزارها به شما کمک می کنند تا سئو سایت فروشگاهی خود را بهینه کنید و از ترافیکی که در حال حاضر دارید، درآمد بیشتری کسب کنید. هیچ راهنمای سئو سایت فروشگاهی بدون بیان نکاتی در مورد تحقیق و نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی که پایه موفقیت در سئو است، کامل نخواهد بود! چرا؟ چون بدون کلمات کلیدی شما قادر به سئو کردن دسته بندی یا صفحه محصول خودتان نیستید.
وقتی کاربران در انبوه صفحات سایتتان گم میشوند یا به بنبست میرسند، نرخ پرش و رها شدن سبد خرید افزایش مییابد. در واقع شما باید به کمک ابزارهای مناسب تحقیق کنید و ببینید مشتریان شما دنبال چه چیزی در حوزه کاری و محصولات شما هستند و چه عباراتی را جستوجو میکنند. پس بهتر است حتیالامکان از قالبهای سبک و بهینه برای سایتهای فروشگاهی استفاده کنید. در مقاله «بهترین قالبهای راستچین فروشگاهی» لیستی از این قالبها را معرفی کردهایم. دامنه آدرس منحصربهفرد سایت شماست که کاربران با جستوجوی آن در مرورگرهایشان، به سایت شما میرسند. حرفهای ضدونقیضی درباره تاثیر دامنه روی سئو سایت وجود دارد که قبلاً در مقاله «تأثیر هاست و دامنه بر سئو سایت چقدر است؟» توضیح دادیم و میتوانید نگاهی به آن بیندازید.
در طراحی سایت وردپرس، انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای تجارت الکترونیک یکی از گامهای اصلی در موفقیت سئو است. از کلمات کلیدی هدفمند برای صفحات فروش، سبد خرید و صفحات محصول استفاده کنید تا رتبه سایت شما در نتایج جستجو بهبود یابد. کاربران یکی از اصلی ترین عوامل برای بقای فروشگاه اینترنتی شما می باشند. ممکن است همه کاربران به مشتری برای شما تبدیل نشوند، اما افزایش حجم کاربرانی که به سایت شما سر میزنند، در رتبه سایت و موفقیت آن نقش مهمی دارد. به همین دلیل بهینه سازی صحیح سایت، باعث افزایش طبیعی ترافیک سایت شده و به مرور زمان مشتری های دائمی و زیادی را به همراه خود دارد. تفاوت سئو سایت فروشگاهی با سئو سایر وب سایت ها در این است که هدف ما از سئوی سایت فروشگاهی، بهینه سازی یک سایت با تعداد محصولات بالا و تقریبا مشابه یکدیگر است.
علاوه بر اینها در ادامه صفحه در مورد Core Web Vitals که یکی از فاکتورهای جدید سئو مبتنی بر تجربه کاربری و سرعت است، اطلاعاتی در اختیارتان میگذارد. با توجه به علاقه و سوالات مکرر شما در زمینه بهبود بازدید و تحلیل سایت، کارشناسان فراتک تصمیم گرفتند تا اصلی ترین و بهترین ابزارهای سئو را به شما معرفی کنند. یکی از مهمترین مباحث آموزش کرال باجت، کار با ابزارهای آماردهی است. در کنار گوگل سرچ کنسول که بالاتر دیدید، SEMrush و Ahrefs نیز از بهترین ابزارهای آمارگیری بودجه خزش است. تصاویر محصولات خاص ، محصولات آینده و محصولات پرفروش جلب توجه می کنند و نرخ تبدیل کسب و کار اینترنتی را بهبود می بخشد. با این حال ، تصاویر به بهینه سازی اصولی برای اندازه ، وضوح ، کیفیت ، بزرگنمایی و قابلیت مشاهده بودن در موتورهای نیاز دارند.
با استفاده از Screming Frog به خوبی میتوانید که وضعیت تکنیکال سئو و سئو داخلی سایت را بررسی کرده و متوجه نقاط ضعف و گپهای آن شوید و نسبت به بهبود آنها اقدام کنید. یکی از قدرتمند ترین ابزار ها برای بررسی بک لینک ahrefs است که به عنوان بهترین ابزار سئو سایت شناخته شده است. اما می توانید با کمک ابزار backlink checker اطلاعات مفیدی را از سایت خود و رقیبتان بصورت رایگان بدست بیاورید. این اطلاعات شامل تعداد بک لینک های دامنه، امتیاز دامنه، میزان لینک های فالو و نوفالو و … است. سایت moz نیز اطلاعاتی در مورد بک لینک ها می دهد اما باید در آن ثبت نام کنید. برای موفقیت یک کسب و کار باید بر اساس آمار و ارقام های معتبر و حساب شده پیش رفت؛ این آمارها به شما کمک می کند تا به شکل بهتری کار خود را بررسی کنید.
اگر میخواهید سایت شما را کاربران بیشتری ببینند و در نتیجه ترافیک آن را افزایش دهید و فرصت بیشتری برای فروش داشته باشید، سئو را باید جدی بگیرید. در صورتی که دنبال کلمات کلیدی مناسب برای محتوای سایت خود هستید، میتوانید از این سایت استفاده کنید. این ابزار رایگان سئو یافتن بهترین کلمات کلیدی میتواند به افزایش میزان بازدید و ترافیک سایت کمک کند و بازدیدکننده بسیاری را به سمت سایت شما هدایت کند. تنها کافی است کلمه کلیدی مورد نظر خود را در آن وارد کنید تا پس از یک مدت زمان کوتاه، لیستی از کلمات کلیدی کاربردی و مشابه را که به ارتقا سایت کمک میکند، در اختیار شما قرار دهد. برای بهینهسازی سایت و جذب ترافیک بیشتر از موتور جستجوی گوگل، استفاده از ابزارهای گوگل برای سئو به یکی از ارکان اساسی تبدیل شده است.
بدون هیچ محدودیتی میتوانید مقالات و اخبار را در بخش بلاگ سایت خود انتشار دهید و برای بهبود سئو سایت خود از لینکسازی داخلی آن استفاده کنید. تصاویر بخش مهمی از محتوا و حجم صفحات در یک فروشگاه را تشکیل میدهند. ابزار اختصاصی شاپفا کمک میکند تا بدون از دست رفتن کیفیت، حجم تصاویر خود را کاهش دهید. آشنایی با ابزارهای گوگل برای سئو به شما کمک می کند تا رتبه سایت خود را بهبود دهید و بازدید خود را افزایش دهید. کسبوکارهای امروزی متوجه شدهاند که باید حضور در اینترنت را برای موفقیت جدی بگیرند.
پیشنهاد من این است که یک گوگل شیت باز کنید و تمام کلمات کلیدیای که در حوزه کاریتان پیدا میکنید را بر اساس میزان رقابت و حجم جستوجو در این شیت وارد کنید. از آنجایی که ما در سئو، سایت را در سه سطح داخلی، خارجی و تکنیکال بهینهسازی میکنیم، تدوین استراتژی سئو هم شامل برنامهریزی برای هر سه سطح است. قبل از اینکه اصلاً وارد بحث سئو و تدوین استراتژی شویم، باید اول مقدمات و زیرساختها را مهیا کنیم. با توجه به آنچه گفته شد، بهتر است محصولات نا وجود را اگر به مدت طولانی موجود نمی شود، از دید کاربر مخفی کنید. اگر برخی از محصولات به طور کلی موجود نمی شود، بهتر است صفحه آن را به یک محصول مرتبط ریدایرکت 301 کنید.
برای انجام مصاحبه با رهبران و تأثیرگذاران حوزه فعالیتی خودتان، برای تولید لینک و محتوا تماس بگیرید. اگر محصول شما شرایط، اندازه، رنگ، وزن و… خاصی دارد که می دانید طرفدار دارند و رقبای شما هم احتمالاً آنها را ندارند، حتماً آنها را هم در دیسکرپشن بنویسید. آیا میدانید که بدون سرمایه زیاد یا دردسرهای فراوان میتوانید یک آنلاین شاپ راهاندازی کنید؟ آن هم بدون نیاز به پرداخت اجارههای... کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به شرکت داده پردازی فراتک می باشد. کلیه حقوق این سایت متعلق به آژانس دیجیتال مارکتینگ وب آنجل (کاوشگران آداک) می باشد.
همین موضوع سبب شناخته شدن فروشگاه اینترنتی شما و برند شدن سایتتان میشود و کاربران زیادی به سایت شما سر میزنند. فرض کنید شما فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی دارید، زمانی که سایت شما به خوبی سئو شده باشد، هربار که کاربر کلمه ای را مربوط به لوازم خانگی جستجو کند، سایت شما به او نشان داده میشود. علاوه بر سئو خوب، انتخاب فروشگاه سازی که قابلیت سئو داشته باشد نیز تاثیر زیادی در شهرت سایت فروشگاهی دارد. فروشگاه ساز وب پویا با بهترین امکانات قابلیت سئو و بهینه سازی را با انواع ابزار ها و روش های جدید دارد. سرچ کنسول یک ابزار مهم در سئوی سایت است که گوگل به رایگان در اختیار کاربران قرار داده. در واقع تا وقتی سایتتان را در این ابزار ثبت نکنید، گوگل آن را خیلی جدی نمیگیرد.
ما ادعا نمی کنیم که بهترین هستیم اما افتخار می کنیم که با بهترین ها کار می کنیم. در مرحله بعد باید عناوین و توضیحاتی را برای محصولات و دسته بندی های خود بنویسیم. بله شما می توانید از متن بازاریابی وب سایت های تأمین کننده استفاده کنید، اما باید بدانید که مشتریان و SEO محتوای اصلی و یونیک را دوست داشته و اگر شما این کار را بکنید، از شما تشکر خواهند کرد. در ضمن به اعتقاد خیلی از برنامه نویسان، Https بودن سایت می تواند در سئو سایت فروشگاهی بسیار مفید و کاربردی بوده و باعث جلب اعتماد کاربران شود. در این دو نوع معماری با تقسیم یکسان آتوریتی بین صفحات دسته بندی، دسته بندی فرعی یا زیر دسته ها و محصولات به کسب رتبه صفحات در گوگل و بررسی و ایندکس آنها کمک می کنیم .
البته ماز در نسخه پولی و پیشرفته ابزارهای بیشتری برای تحقیق کلمات کلیدی، بررسی سئوی داخلی و... Kwrank یک ابزار سئوی ایرانی است که فقط در زمینه بررسی رتبه کلمات کلیدی سایت به کاربرانش کمک میکند. این یعنی به کمک این ابزار میتوانید ببینید که هر کلمه کلیدیتان در گوگل چه رتبهای گرفته و چه تغییراتی داشته. همینطور kwrank برای بررسی رتبه کلمات کلیدی رقبا هم کمکتان میکند. در آموزش سئو سایت های فروشگاهی، استفاده از تصاویر با کیفیت اهمیت زیادی دارد.
یکی از جامعترین ابزارهای سئو ایرانی است که امکاناتی مانند تحلیل SERP، آنالیز بک لینک، بررسی سرعت سایت و پیشنهادات بهبود سئو را ارائه میدهد. بهینهسازی عنوانها و توضیحات محصول میتواند نرخ کلیک و تجربه کاربری را بهبود بخشد. “Nike” با بهینهسازی صفحات محصولات سفارشی خود، 15 درصد رشد فروش تجربه کرد. “Toys R Us” به دلیل محتوای ناقص و متا توضیحات ضعیف، نتوانست مشتریان بالقوه خود را جذب کند. این چک لیست سئو به فروشگاههای اینترنتی کمک میکند تا با رعایت اصول بهینهسازی، ترافیک مرتبط جذب کرده، تجربه کاربری بهتری فراهم آورند و در نتیجه، فروش خود را افزایش دهند. این مقاله شامل آمار و مثالهایی از موفقیت و شکست برندهای مختلف در اجرای این اصول است.
با انجام هر یک از ۸ مرحله فوق در این راهنما، شما می توانید در کمترین زمان به رتبه بندی بالتر نتایج جستجو صعود کنید. با این ترفندها به شما قول می دهیم که افزایش کلیک فوق العاده ای داشته و فروش سایت تان چندین برابر می شود. برای اینکه بتوانید دسته بندی محصولات خود را با کلمات کلیدی انجام دهید، بهتر است به سایت دیجی کالا مراجعه کنید. شاید بگویید که دیجی کالا رقیب من است، اما تحلیل رقبا یکی دیگر از موارد سئو سایت فروشگاهی بود. زمانی که به سایت دیجی کالا مراجعه کردید با توجه به محصولات خود اقدام به جستجو کنید. سپس ببینید برای مثال پیراهن مردانه پشمی را با چه کلمات کلیدی دیگری در فروشگاه خود استفاده کرده است.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/